METRAJLAR ARASINDA PRATİK KABULLER | ||
TESVİYE TABAKASI ALANI | = | DÖŞEME KAPLAMASI ALANI |
BLOKAJ ALANI | = | GRO BETON ALANI |
KİREMİT ALANI | = | AHŞAP ÇATI ALANI |
KİREMİT ALANI | = | ÇATI YALITIM ALANI |
TAVAN SIVASI | = | TAVAN KİREÇ BADANA |
BADANA ALANI | = | İÇ SIVA ALANI |
PENCERE YAPLI BOYA ALANI | = | PENCERE DOĞRAMA ALANI |
PENCERE DOĞRAMA ALANI | = | %75-80 CAM ALANI |
KAPI KANAT ALANI | = | %25 BUZLU CAM ALANI |
1m3 BETON | = | 7-8 m2 KALIP |
DEMİRLİ BETON HACMİ | = | 70-90 Kg DEMİR |
TÜM DEMİRİN | = | %40-45 İNCE DEMİR |
TÜM DEMİRİN | = | %55-60 KALIN DEMİR |
YAPI BİRİM ALANINA İSABET EDEN YAKLAŞIK METRAJ BİRİM ÖLÇÜLERİ | |||
SIRA | İMALATIN CİNSİ | YIĞMA | BETONARME KARKAS |
1 | BETONARME BETONU | 0,250 m3 / m2 | 0,380 m3 / m2 |
2 | BETONARME DEMİRİ | 22 kg / m2 | 34 kg / m2 |
3 | BETONARME KALIP | 1,75 m2 / m2 | 2,6 m2 / m2 |
4 | KALIP İSKELESİ | 1,90 m3 / m2 | 2,80 m3 / m2 |
5 | İŞ İSKELESİ | 1,43 m2 / m2 | 1,43 m2 / m2 |
6 | TUĞLA DUVAR | 0,200 m3 / m2 | 0,150 m3 / m2 |
7 | İÇ SIVA | 2,40 m2 / m2 | 2,40 m2 / m2 |
8 | DIŞ SIVA | 1,30 m2 / m2 | 1,30 m2 / m2 |
9 | TAVAN SIVASI | 0,90 m2 / m2 | 0,90 m2 / m2 |
10 | BADANA (İÇ) | 3,00 m2 / m2 | 3,00 m2 / m2 |
11 | FAYANS-SERAMİK | 0,30 m2 / m2 | 0,30 m2 / m2 |
12 | AHŞAP YAPI-KARKAS | 0,15 m2 / m2 | 0,15 m2 / m2 |
13 | AHŞAP PENCERE | 0,12 m2 / m2 | 0,12 m2 / m2 |
14 | YAĞLI BOYA | 0,42 m2 / m2 | 0,42 m2 / m2 |
15 | AHŞAP ÇATI,KİREMİT (TOPLAM İNŞ. ALANI ÜZERİNDEN) | | |
| TEK KAT | 1,25 m2 / m2 | 1,25 m2 / m2 |
| İKİ KAT | 0,63 m2 / m2 | 0,63 m2 / m2 |
| ÜÇ KAT | 0,42 m2 / m2 | 0,42 m2 / m2 |
| DÖRT KAT | 0,33 m2 / m2 | 0,33 m2 / m2 |
| BEŞ KAT | 0,25 m2 / m2 | 0,25 m2 / m2 |
16 | METAL ÖRTÜ (TOPLAM İNŞ. ALANI ÜZERİNDEN) | | |
| TEK KAT | 1,33 m2 / m2 | 1,33 m2 / m2 |
| İKİ KAT | 0,67 m2 / m2 | 0,67 m2 / m2 |
| ÜÇ KAT | 0,44 m2 / m2 | 0,44 m2 / m2 |
| DÖRT KAT | 0,34 m2 / m2 | 0,34 m2 / m2 |
| BEŞ KAT | 0,27 m2 / m2 | 0,27 m2 / m2 |
17 | MOZAİK DÖŞEME KAP. | 0,90 m2 / m2 | 0,90 m2 / m2 |
18 | CAM | 0,10 m2 / m2 | 0,10 m2 / m2 |
Etiketler: PRATİK METRAJ KABULLERİ
0 yorum:
Yorum Gönder